Redo för en ny vecka

Då är det snart dags att summera ännu en vecka. Jag har fått bra respons på mitt projekt jag skickade in i veckan. Jag gjorde en design för ett kontor åt en god vän, färg, möbler, ljus för att få en buisniess känsla. Seriöst men inte luxioöst var uppdraget. Peter var nöjd och det är ju det som är huvudsaken sen får vi se om vi kan förverkliga det hela ifrån digitalform till analog, men det ska nog inte vara några problem. Johanna och jag var ute och åt middag i lördags och firade att hon lyckats få en praktikplats på ett behandlingshem. Det gäller att hitta anledningar till at kunna få gå ut!! I vilket fall som helt hade vi det supernajs! Jag käka oxfile som var superb! Sedan tog vi en sväng på stan för att kika lite men jag tror att det är så att man nästan klarar sig utan det. Det fanns ju en tid då man i praktiskt taget bodde på krogen. He he det är tur att man åldras och kommer på bättre tankar med åren. Det är inget jag saknar mer än för en kort sekund ibland då man blir nostalgisk men den känslan tynar rätt fort när man väl är på plats och frontas med hur det är i verkligheten. Det där med lumparminnen .......
 
Denna vecka kommer troligtvis att bli riktigt rolig, tänkte att jag nämligen skulle börja rensa upp datorn och backa upp det som inte får gå förlorat. Har varit väldigt slarvig med det sista tiden. Mitt skrivbord på datorn är helt igen grott. Men som sagt tack för en underbar vecka och till nästa önskar jag er god arbetslust!
 
God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0