Idag är det en underbar dag

Solen lyser utanför mitt fönster och här sitter jag framför datorn och skriver ett inlägg till bloggen. Det känns som det är sommarens sista riktigt fina dagar. Tyvärr har det blivit arbete i helgen vilket medfört att jag i stort sätt missat de här dagarna. Eftersom jag har jobbat både dag, kväll och natt med ett projekt jag slutförde i går natt är jag ganska sliten och orkar inte riktigt ta mig för någonting. Därför har jag blivit sittandes här framför tv och datorn, vilket jag tycker jag kan kosta på mig. Kosta på mig att bara ta det lungt och softa, riktigt skönt.
 
Det är så livet skall vara ibland tycker jag, en motvikt om all stress och press som vi människor ständigt utsätts för. Ha ha ha nu blev jag nästan filosofisk men är det så att man behöver rättfärdiga sig själv för att man just idag inte gör just någonting vettigt utan att just vara. Nej det behöver man inte och jag kan inte säga att jag har speciellt dåligt samvete för det. Så ikväll blir det att ge sig iväg ner till affären och köpa sig ett stort paket glass och bjuda in frugan till soffan och ha en riktig myskväll ihop. Så får det bli!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0