Snart e veckan slut

Det är redan torsdag, helt otroligt. Jag tyckte det nyss var måndag. Har jobbat ganska mycket denna vecka och det kan nog vara det som gjort att tiden har flytt på fortare än man anar. Dom säger ju att tiden går fort när man har roligt och roligt har det faktiskt varit. Tror att det blir en trevlig helg med. Jag ska med grabbarna och spela innebandyturnering så kom upp till Flen om ni vill se ett proffs! :)
 
Jag har även gjort veckans goda gärning då jag blivit stödmedlem för föreningen Hopp som hjälper människor som varit utsatta för sexuella övergrepp. De pengarna kommer att vara väl investerade.
 
Nu är det dags att packa ihop och åka hem, önskar alla en fortsatt trevlig dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0